Известие

Collapse
No announcement yet.

температура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
    Гледам че колегата пита за ti, пък те всички са с управление на перката от ЕКУ-то.

    Сега, ако говорим генерално за всякакви коли, си прав.
    Добре, на моята Ti-ка си има термо двойка на радиатора и перката ми се пуска според него, като го пуска от ЕКУ-то, от къде взима информация кога точно да я пусне?
    Last edited by D-I-V-A-K-A; d.m.y г., 19:01.
    Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
      Добре, на моята Ti-ка си има термо двойка на радиатора и перката ми се пуска според него, като го пуска от ЕКЪ-то, от къде взима информация кога точно да я пусне?
      Точно,понеже знам,че има КуВе-та и ТИ-ки със управление от датчик на радиатора.
      Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
      Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от shagrath Покажи съобщение
        Колеги, абе да ви питам, каква е нормалната работна температура на ti-ките? В топли дни като днешния стрелката стига до предпоследната чертичка (следващата след 90). Нужно ли е да предприемам нещо или е нормално така? Притеснява ме, че като стане още по-топло може да стигне и по на горе. Благодаря за вниманието, поздрави!!!
        Нормалната работна температура е 90. Не е нормално март месец да си на 100 освен ако не си изкарал 2 часа из задръствания
        - термостатът не "отваря" и не пуска охладителната течност да премине през радиатора за охлаждане.
        - липса на достатъчен поток охладителна течност, която циркулира в системата, в резултат на лошо състояние на лопатките на водната помпа.
        - разхлабен ремък на водната помпа, което води до недостатъчен поток на охладителната течност в системата.
        - замърсен радиатор. Ако радиаторът е замърсен, охладителната течност не може да преминава с необходимия дебит и не може да се охлади до нужната температура.
        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
          - разхлабен ремък на водната помпа, което води до недостатъчен поток на охладителната течност в системата.
          Мился, че ако това се случи, температурата ще му е най малкият проблем

          П.П. Може просто и термо двойката да не реагира на коректно и просто перката да се включва късно
          Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
            Мился, че ако това се случи, температурата ще му е най малкият проблем

            П.П. Може просто и термо двойката да не реагира на коректно и просто перката да се включва късно
            Съгласен. Ако беше тва сега може би вече щяхме да опяваме

            Да не дава Господ!
            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
              Добре, на моята Ti-ка си има термо двойка на радиатора и перката ми се пуска според него, като го пуска от ЕКУ-то, от къде взима информация кога точно да я пусне?
              Първоначално публикувано от ivailo rachev Покажи съобщение
              Точно,понеже знам,че има КуВе-та и ТИ-ки със управление от датчик на радиатора.
              Значи моя грешка ...
              Останал съм с впечатление че всички ti-ки са с управление на перката от ЕКУ-то.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                При мен държи същите граднуси и през топлите дни се скъсва да върти перката. Първата степен на перката не се вклюва, а релето си работи и си щрака. Когато я закача на компютъра и направя тест тогава се включва. От къде може да е проблема? Със нов датчик на радиатора съм и нов термостат и датчик за температурата. Има ли вариант да се сложи друг датчик да пуска перката по-рано? Става въпрос за 1.8 ТС
                Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                sigpic

                Comment


                • #23
                  ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:39.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #24
                    на колко градуса се вкл. 1 степен?
                    -------------------------------
                    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                    Comment


                    • #25
                      Въобще не ми работи първа степен, проверявам като отворя капака и чакам да загрее стига градусите за 1ва степен и релето си цъка, но перката не се пуска и почва да дига след това градусите и стига до 2ра степен и тогава почва да върти.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        вероятно не можеш да определиш коя точно степен не ти работи. имаш за проверка 3 неща
                        -релето на таблото в купето за 1-ва степен
                        -2-релето при двигателя за 2-ра степен
                        -мощния резистор и термобушона му които са пак за първа степен.
                        това е.
                        точка

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          вероятно не можеш да определиш коя точно степен не ти работи. имаш за проверка 3 неща
                          -релето на таблото в купето за 1-ва степен
                          -2-релето при двигателя за 2-ра степен
                          -мощния резистор и термобушона му които са пак за първа степен.
                          това е.
                          Релетата и вътре и вънка си работят и цъкат и резистора и бушона са чисто нови и пак не работи. Ток си идва навсякъде и не върти първа степен.
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            релето за 1-ва степен къде се намира на таблото с бушони ли, че аз като гледам в тези жеги днес май само 2ра степен ми работи щото много силно върти перката не знам коя е 1-ва и коя 2-ра степен ами ми се струва че върти много бързо, да спомена че наскоро смених термостат..
                            -------------------------------
                            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                            Comment


                            • #29
                              За първата степен е във купето при бушоните, а за 2рата при двигателя.
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Имаше някъде тема за първата степен, но не можах да я открия. Със сигурност (от опит) мога да кажа, че без първата степен колата се подготвя за родилното. За боксера така ме успокояваха и той взе, че роди, та се одрусах после за ремонт на двг, щото смеси антифриза с маслото. Сега съм предприел действия, но е още в сервиза и нямам резултат. Надявам се да я прибера довечера и ще разкажа какъв е бил проблема и да ли е отстранен.
                                145 1.6 boxer
                                146ti

                                Comment

                                Working...
                                X